30406 NL - wetsvoorstel
Overblijven in het basisonderwijs - Hoofdinhoud
Dit is een beperkte versie
U kijkt naar een beperkte versie van dit dossier in de EU Monitor.
Dit wetsvoorstel werd op 14 december 2005 ingediend door de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Van der Hoeven i.
Dit voorstel is gebaseerd op de overweging, dat de verantwoordelijkheid voor het overblijven in het basisonderwijs bij de bevoegde gezagsorganen behoort te liggen en dat de wijze waarop de overblijfmogelijkheid wordt geregeld onder de instemmingsbevoegdheid van de oudergeleding in de medezeggenschapsraad dient te worden gebracht; dat daartoe de Wet op het primair onderwijs en de Wet medezeggenschap onderwijs 1992 dienen te worden gewijzigd.
Inhoudsopgave
Wijziging van de Wet op het primair onderwijs en de Wet medezeggenschap onderwijs 1992 in verband met overblijven in het basisonderwijs
Bij dit wetsvoorstel werden een nota van wijziging en vier amendementen ingediend. (26 stuks)2 |
14 december 2005, koninklijke boodschap, nr. 1
KST93118 Koninklijke boodschap publicatie: 19 december 2005 |
2 |
14 december 2005, voorstel van wet, nr. 2
KST93119 Voorstel van wet publicatie: 19 december 2005 |
2 |
14 december 2005, memorie van toelichting, nr. 3
KST93120 Memorie van toelichting publicatie: 19 december 2005 |
Van deze pagina bestaat een uitgebreide versie met het inleidende gedeelte van de memorie van toelichting, alle documenten in dit dossier, een overzicht van door dit wetsvoorstel gewijzigde wetten, een overzicht van Kamerleden en bewindslieden die bij de behandeling van dit dossier het woord hebben gevoerd en een overzicht van verwante dossiers.
De uitgebreide versie is beschikbaar voor betalende gebruikers van de Parlementaire Monitor van PDC Informatie Architectuur.
Met de Parlementaire Monitor volgt u alle parlementaire dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.