SP publieksfavoriet bij ‘Van Speijkprijs’

Met dank overgenomen van J.G.Ch.A. (Jan) Marijnissen i, gepubliceerd op woensdag 11 april 2007.

Even geleden vroeg ik jullie om te stemmen voor de verschillende prijzen waar de SP-campagne en huisstijl voor genomineerd zijn. Inmiddels is er duidelijkheid over de Van Speijkprijs. De winnaar is Sellaband, een nieuw initiatief voor beginnende bands.

Na jurering door de vakjury én de publieksjury bleek dat beide campagnes op exact gelijke hoogte waren geëindigd (het publiek gaf de voorkeur aan de SP campagne en de vakjury aan Sellaband). Volgens de reglementen gaf de mening van de vakjury in dit geval de doorslag. Een felicitatie aan Sellaband met het behalen van de Van Speijkprijs en iedereen die die op ons gestemd heeft, bedankt!

We zijn nu nog in de race voor twee andere communicatieprijzen. Er zijn twee nominaties voor de SP campagne bij de Art Directors Club Nederland en de campagne is genomineerd voor een Esprix, de vakprijs voor Direct marketing en Sales promotion.