Ik ben op zoek naar een fulltime persoonlijk medewerker. - Hoofdinhoud
U bent eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven, NGO’s, journalisten, en ambtenaren die contact zoeken met het Kamerlid. De actualiteit volgt u op de voet. U signaleert relevante ontwikkelingen. Spreekbeurten en debatten bereidt u organisatorisch en inhoudelijk voor en u bent desgewenst aanwezig. U draagt zorg voor een soepele en accurate afwikkeling van de dagelijkse gang van zaken (post, e-mail, telefoon, agendabeheer, actualiseren en beheer van de website). U onderhoudt contact met de beleidsmedewerkers van onze fractie en bent inzetbaar als back-up.
Herkent u zich in onderstaand profiel?
U beschikt over HBO/academisch werk- en denkniveau en een brede algemene ontwikkeling. Politiek en het parlementaire proces hebben uw interesse en u herkent zich in de standpunten van de VVD en het regeerakkoord. U werkt in een ondersteunende rol en vervult deze op proactieve en discrete wijze. Organiseren is uw tweede natuur; u werkt zelfstandig en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder tijdsdruk werkt u accuraat. Dat werkplanning en -tijden kunnen wijzigen is voor u geen probleem. Uw communicatieve vaardigheden zijn goed: u redeneert helder en overtuigend, weet uw ideeën goed te verwoorden en beschikt over een vlotte pen voor uiteenlopende soorten teksten.
Wat is het aanbod?
Het gaat om een stimulerende functie in het hart van onze parlementaire democratie. Naast een unieke werkomgeving met uitstekende faciliteiten bieden wij een passend arbeidsvoorwaardenpakket. Beloning vindt plaats volgens een eigen salarissysteem dat is geënt op dat van de rijksambtenaren (BBRA-schalen). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
Spreekt de functie u aan? Mail dan uiterlijk 28 november uw motivatie plus CV naar kantoor.deliefde@tweedekamer.nl.
De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 7 december. De tweede gesprekken op donderdag 10 december en maandag 14 december in de ochtend. In de week van 21 december wordt een inwerk-moment gepland.